ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ E-SHOP

  • Το www.alfavitozoisekdoseis.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των εκδοτικών προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης Κοινωφελούς & Παραγωγικού Σκοπού ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ (Εκπαίδευση, Συμβουλευτική, Εκδόσεις, Έρευνα, Λειτουργία Δικτύων), εφεξής Σύστημα ΑΒΖ ΑΒΖ), που εδρεύει στη Θήρα Κυκλάδων (Περίσσα, ΤΘ70, 84700 Θήρα, με ΑΦΜ: 997268027 ΔΟΥ Θήρας, Αριθμό ΓΕΜΗ: 166301161000, Α.Γε.ΜΚΟ: 94103110).
  • Πριν χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα, παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος του ΑΒΖ, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.alfavitozoisekdoseis.gr .
  • Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις διότι κάθε συναλλαγή ή παραγγελία σας μέσω του παρόντος ιστοτόπου, διέπεται από τους παρόντες όρους και άρα συνεπάγεται την αποδοχή τους εκ μέρους σας.
  • Το ΑΒΖ μπορεί μελλοντικά να αναθεωρήσει τους Όρους Χρήσης e-Shop, ενημερώνοντας για τις ενδεχόμενες αλλαγές αυτόν τον ιστότοπο. Όταν το ΑΒΖ κάνει οποιαδήποτε ουσιαστική αλλαγή επί του περιεχομένου των Όρων Χρήσης ή των Πολιτικών του παρόντος ιστοτόπου, θα σας ενημερώσει με σχετική ευκρινή σημείωση επί του παρόντος ιστοτόπου. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.
  • Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετική με τους Όρους Χρήσης e-Shop, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το ΑΒΖ στο e-Mail: ekdoseis.alfavitozois@gmail.com
  • Το ΑΒΖ διατηρεί Γραφείο Εξυπηρέτησης των Εκδόσεων στη διεύθυνση: Παπαρρηγοπούλου 7, Αθήνα Τ.Κ. 18120, Τηλ. 210-3313713. Σε αυτή τη φυσική διεύθυνση μπορείτε να αποστέλλετε αλληλογραφία, να επιστρέψετε προϊόντα ή να παραλάβετε την παραγγελία σας (αν σας διευκολύνει).

Παρεχόμενες πληροφορίες & προϊόντα

  • Το ΑΒΖ δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στον παρόντα ιστότοπο, όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα των Εκδόσεων, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας του ιστοτόπου για λόγους ανωτέρας βίας.

Περιορισμός ευθύνης

Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Υποχρεώσεις χρήστη

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Ασφάλεια

  • Το ΑΒΖ αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλειά σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του παρόντος e-Shop επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
  1. Αναγνώριση Πελάτη:
    • Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (email ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.
    • Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψής του από τρίτα πρόσωπα.
    • Σε περίπτωση απώλειας ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίησή μας, αλλιώς το e-Shop ABZ δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
    • Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα κατά τη δημιουργία password.
  2. Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων:
    • Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. 
  3. Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall):
    • Η πρόσβαση στα συστήματα του e-Shop ABZ (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας.
  4. Κρυπτογράφηση:
    • Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.λπ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit. Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
    • Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης/πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο e-Shop ABZ, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα του e-Shop ABZ κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 128bits. Δηλαδή, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες προς το σύστημα, ο browser σας τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 128 bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα e-Shop ABZ.
    • Το σύστημα του e-Shop ABZ αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται.
    • Το σύστημα του e-Shop ABZ αποστέλλουν σε εσάς πληροφορίες, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.
  5. Απόρρητο Συναλλαγών:
    • Το ABZ δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
    • Στην περίπτωση που το ΑΒΖ χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων του e-Shop ABZ, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.
    • Με την επιφύλαξη των Όρων περί Προσωπικών Δεδομένων, μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς, καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
    • Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

Αγορά Προϊόντων

  1. Το ΑΒΖ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας του ιστοτόπου ή ανθρώπινα λάθη κατά την ενημέρωση ή αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας, παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-3313713 ή μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας του ιστοτόπου.
  2. Επίσης, για αγορές από το e-Shop ABZ, συνιστούμε να επισκεφτείτε την ενότητα Υποστήριξη (μενού στο υποσέλιδο του ιστοτόπου), όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.
  3. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό αυτοματοποιημένο e-mail ενημέρωσής σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το ΑΒΖ, θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση πώλησης & αγοράς. Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν την πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα:
  • Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από το ΑΒΖ και ελέγχεται ως προς την ορθότητά της.
  • Τιμολόγηση: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και δρομολογήθηκε η αποστολή στο χώρο σας.
  • Μερικώς τιμολόγηση: Κάποιο/α από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν συλλέχθηκε και έχει μείνει ως εκκρεμότητα. Θα σας παραδοθούν τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται στο e-mail.
  • Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδύνατης επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της.
  • Παραγγελία σε εκκρεμότητα: θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
  1. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά, παρακαλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
  2. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις 14 ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα με Κατάσταση Παράδοσης (status): “Προκυκλοφορία”, “Αναμένεται Σύντομα” και “Κατόπιν Παραγγελίας”, για το οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση παράδοσης.
  3. Αγορά λογισμικού ή ψηφιακού υλικού: Στην περίπτωση που προμηθεύεσθε λογισμικό ή ψηφιακό υλικό, αντίγραφο του οποίου αποκτάτε απευθείας από το διαδίκτυο, πρέπει να ελέγξετε τους όρους της άδειας που παρέχει ο προμηθευτής του λογισμικού ή ψηφιακού υλικού και να προβείτε στην παραγγελία, μόνο αφού τους διαβάσετε και μόνο αν συμφωνήσετε με αυτούς.
    • Όταν προχωρήσετε στην παραγγελία και πληρωμή του λογισμικού ή ψηφιακού υλικού, θα σας σταλεί ηλεκτρονικό κλειδί από εμάς με το οποίο θα καταστεί δυνατό να κατεβάσετε το αντίγραφο του λογισμικού ή ψηφιακού υλικού που επιθυμείτε, χρησιμοποιώντας τον σχετικό υπερσύνδεσμο (link) που θα σας αποσταλεί στο e-Mail σας.
    • Το ηλεκτρονικό κλειδί μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από εσάς και δεν επιτρέπεται να μεταβιβασθεί ή παραχωρηθεί η χρήση του σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο. Θα αποκτήσετε το αντίγραφο του λογισμικού ή ψηφιακού υλικού εντός 2 ωρών από την χρήση του ηλεκτρονικού κλειδιού.
    • Λάβετε υπόψη ότι με την ολοκλήρωση από μέρους σας της παραγγελίας αυτής, σύμφωνα με τα παραπάνω, δεν θα έχετε πλέον δικαίωμα υπαναχώρησης.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης για αγορές από απόσταση

Ευθύνη πωλητή για ελαττώματα

  1. Ο Παραγωγός (π.χ. Εκδότης, Κατασκευαστής) κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία, που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του Παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του Παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του Παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του Παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του Παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.
  2. Το ΑΒΖ (Αλφάβητο Ζωής ΚοινΣΕπ) έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος που σας διαθέσαμε, μπορείτε:
    • Να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνσή σας.
    • Την αντικατάστασή του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.
    • Να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος.
    • Να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
  3. Οι παραπάνω επιλογές δεν υφίστανται σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία.
  4. Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από το απαραίτητο αποδεικτικό αγοράς ή/και αποδείξεις παραλαβής.
  5. Οι επιλογές σας αυτές σε κάθε περίπτωση πρέπει να ασκηθούν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, αλλά η αξίωσή σας λόγω ελαττωματικότητας παραγράφεται μετά 2ετία.

Ακύρωση παραγγελίας

Χωρίς περιορισμό των Όρων Υπαναχώρησης (βλ. παραπάνω), η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις εξής περιπτώσεις:

  1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε «πίσω/back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
  2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 210-3313713 και θα αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας.
  3. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 210-3313713 ή επικοινωνήστε μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας του ιστοτόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ο αρμόδιος συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει σύντομα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Τρόποι πληρωμής

  1. Πληρωμή μέσω Τραπεζικού Λογαριασμού: Μπορείτε να προεξοφλήστε την παραγγελία σας στον ακόλουθο λογαριασμό Τραπέζης:
  • ALPHA ΒΑΝΚ: Λογαριασμός > 174002002008304 & ΙΒΑΝ > GR3301401740174002002008304
  • Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο ekdoseis.alfavitozois@gmail.com, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.
  1. Πληρωμή μέσω Χρεωστικής ή Πιστωτικής Κάρτας: Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες. Οι συναλλαγές σας στο e-Shop ABZ προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Για αγορές με την πιστωτική σας κάρτα θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της κάρτας, καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάρτας σας. Για την ολοκλήρωση της χρέωσης και σύμφωνα με τα νέα πρότυπα ασφαλείας θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε τον κωδικό μιας χρήσης (OTP), τον οποίο λαμβάνετε από το τραπεζικό ίδρυμα της κάρτας στον αριθμό κινητού που έχετε δηλώσει σε αυτό. Εναλλακτικά, μπορείτε να εγκρίνετε την χρέωση μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής e-banking. Αγορά με δόσεις: Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις, μόνο μέσω της πιστωτικής σας κάρτας.
  2. Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο Γραφείο Εξυπηρέτησης (Αθήνα): Στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, επιλέξτε στη Μέθοδο Αποστολής το «Παραλαβή από Γραφείο ΑΒΖ». Εφόσον η παραγγελία σας καταχωρηθεί έως τις 20:00 και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, τότε την επόμενη εργάσιμη θα μπορέσετε να παραλάβετε από τη διεύθυνση > Παπαρρηγοπούλου 7, Αθήνα Τ.Κ. 18120 (τηλ. 210-3313713), c/o Νίκος Βαγιακάκος ή Άννα Σαλιβέρου. Η εξόφληση της παραγγελίας θα γίνει μετρητοίς κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε τη παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα, η χρέωση θα γίνει στο Γραφείο και θα πρέπει να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα.
  3. Πληρωμή μέσω PayPal: Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να εγγραφείτε στο PayPal εδώ, χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα ή τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για διευκρινήσεις και πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές μέσω PayPal, μπορείτε να δείτε στον ιστότοπο PayPal εδώ. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Διαφορά τιμών μεταξύ Αγοράς και e-Shop

  1. Η πολιτική των τιμών για τις Εκδόσεις ΑΒΖ είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής τους: βιβλιοπωλεία, αλυσίδες καταστημάτων, διαδικτυακά βιβλιοπωλεία, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα ΑΒΖ.
  2. Βάσει της κείμενης νομοθεσίας, η τιμή του βιβλίου προστατεύεται κατά την πρώτη 2ετία κυκλοφορίας του, επιτρεπόμενης έκπτωσης 10% επί της τιμής κυκλοφορίας του, όπως καθορίζεται από τον Εκδότη του βιβλίου. Μετά την παρέλευση της περιόδου Προστασίας Τιμής Βιβλίου, τα σημεία πώλησης και διανομής της βιβλιαγοράς μπορούν να εφαρμόζουν εκπτώσεις ελεύθερα.
  3. Σε επιλεγμένα προϊόντα δημιουργήσαμε τις ονομαζόμενες «WebOffer» προσφορές, όπου η τιμή τους στο e-Shop ABZ διαφέρει από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ιστοτόπου και αποστολή των ειδών είτε στο χώρο σας είτε για παραλαβή από το Γραφείο μας στην Αθήνα.
  4. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων.

Παράδοση παραγγελίας και έξοδα αποστολής

  1. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται κυρίως μέσω της ταχυδρομικής υπηρεσίας BOX-NOW, η οποία διατηρεί περισσότερα από 2500 Lockers (“Δεματοθυρίδες”), στην Ελλάδα & Κύπρο, σε μεγάλες και μικρότερες πόλεις, καθώς και στα νησιά. Τοποθετούνται σε εξωτερικούς χώρους καταστημάτων, σουπερμάρκετ, πρατηρίων καυσίμων, που βρίσκονται σε κομβικά σημεία για να εξυπηρετούν την καθημερινότητα των τελικών καταναλωτών. Τα BOX NOW Lockers ζυγίζουν περίπου 1 τόνο και η ισχυρή κατασκευή τους καθιστά σχεδόν αδύνατη τη διάρρηξη του εσωτερικού τους. Τα συστήματα ασφαλείας της Box-Now ειδοποιούνται αμέσως σε περίπτωση ασυνήθιστων συμβάντων ή ζημιών. Τα Box-Now Lockers λειτουργούν πλήρως αυτοματοποιημένα και οι θυρίδες τους είναι προσβάσιμες μόνο μέσω κωδικών που αποστέλλονται απευθείας στον καταναλωτή. Επίσης, σε περίπτωση ζημιογόνων συμβάντων καλύπτονται πλήρως, ασφαλιστικά.
  2. Κατά την παραγγελία σας, επιλέγετε τη διεύθυνση παραλαβής σας. Όταν παραδώσουμε το δέμα σας στην Box-Now, θα λάβετε στο E-Mail σας μήνυμα και στο κινητό σας τηλέφωνο γραπτό sms, αναφορικά με την ακριβή διεύθυνση του BoxNow Locker κοντά σας, όπου θα μεταβείτε για να παραλάβετε εσείς το δέμα σας, καθώς και τον κωδικό για να ανοίξει η θυρίδα του δέματός σας. Πρέπει να παραλάβετε εντός 72 ΩΡΩΝ, διαφορετικά το πακέτο σας θα μάς επιστραφεί από την BOX-NOW.
  3. Δείτε πού υπάρχουν Box-Now Lockers κοντά σας!
  4. Χρόνοι παράδοσης BoxNow: Σε προορισμούς της Ηπειρωτικής Ελλάδας, υπολογίστε 1-2 εργάσιμες ημέρες μετά την ημέρα εκκαθάρισης της παραγγελίας σας από το e-Shop ΑΒΖ (λαμβάνετε σχετικό E-Mail). Για την Αθήνα, ο χρόνος μειώνεται στο μισό, δηλ. 1 εργάσιμη ημέρα μετά την εκκαθάριση της παραγγελίας σας. Σε νησιωτικούς προορισμούς και στην Κύπρο, ενδέχεται να φθάσει το δέμα σας σε 3 ημέρες.
  5. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς (θα ειδοποιηθείτε σε κάθε περίπτωση).
Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση
  1. Για παραγγελίες άνω των 50 € (τελικό ποσό), τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.
  2. Για παραγγελίες κάτω των 50 € το κόστος διαμορφώνεται ως εξής:
  • Για διακίνηση μέσω της υπηρεσίας Box-Now το κόστος είναι 3€.
  • Για διακίνηση μέσω εναλλακτικών τρόπων (ΚΤΕΛ, Ακτοπλοϊκά, Κούριερ, Μεταφορική) το κόστος μεταφορικών υπολογίζεται σύμφωνα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας και κυμαίνεται από 5 – 12 €.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησής σας με την οποία δεν συνεργάζεται το ΑΒΖ, τότε τα έξοδα και η ευθύνη μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη, ανεξάρτητα ποσού παραγγελίας.

Καθυστέρηση αποστολής παραγγελίας

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε για το εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στην αποθήκη μας.
  2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορούν να επηρεάσουν την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας: εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του, επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

Ενημερωτικά E-Mail (Newsletter)

Αξιολογήσεις προϊόντων

  • Υποβάλλοντας την αξιολόγηση και παρουσίασή σας στον παρόντα ιστότοπο, συμφωνείτε και εγγυάστε ότι:
  1. Το περιεχόμενο της παρουσίασης αποτελεί δική σας δημιουργία και δεν είναι πνευματική ιδιοκτησία τρίτου.
  2. Η παρουσίαση δεν περιέχει υβριστικά, θρησκευτικά ή ρατσιστικά σχόλια, προσβολές προς άλλα μέλη του ΑΒΖ και αξιολογήσεις τρίτων, συζητήσεις περί πειρατικών εκδόσεων ή λογισμικού ή παράνομων δραστηριοτήτων.
  3. Τα γραφόμενά σας αφορούν το προϊόν της αξιολόγησης, δεν αναφέρονται στην τιμολόγηση του προϊόντος και δεν είναι παραπλανητικά ή αποτελούν εσκεμμένη δυσφήμισή του.
  4. Στην παρουσίαση δεν συμπεριλαμβάνονται διευθύνσεις email, προσωπικά στοιχεία τρίτων, τηλεφωνικοί αριθμοί, links από καταστήματα, κακόβουλες ιστοσελίδες ή ιστοσελίδες περιεχομένου που δεν αφορούν το προϊόν της παρουσίασης.
  5. Δεν δημοσιεύετε πολλαπλά ταυτόσημες παρουσιάσεις (spamming).
  6. Συμφωνείτε ότι το ΑΒΖ (συμπεριλαμβανομένων των μελών, στελεχών, υπαλλήλων και συνεργατών του φορέα) δεν είναι υπεύθυνο για οποιοδήποτε νομικό ή μη θέμα, φυσικού ή νομικού προσώπου, προκύψει σαν αποτέλεσμα της αγνόησης των παρόντων Όρων Χρήσης e-Shop.
  7. Για κάθε παρουσίαση και αξιολόγηση που θα υποβάλλετε, δίνετε στο ΑΒΖ την πλήρη κυριότητα του υλικού αυτού για να το αντιγράψει, τροποποιήσει, διαγράψει εξ’ ολοκλήρου, υιοθετήσει, δημοσιεύσει, μεταφράσει, χρησιμοποιήσει σε κάθε ηλεκτρονική ή έντυπη μορφή και διαθέσει, χωρίς να έχετε δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας σε αυτό.
  8. Κάθε παρουσίαση και αξιολόγηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως κρίνει το ΑΒΖ, διατηρώντας το αναφαίρετο δικαίωμα να αλλάξει, τροποποιήσει ή διαγράψει κάθε μορφή υλικού που θα δημοσιευτεί στον παρόντα ιστότοπο και τις υποσελίδες του, εφόσον το ΑΒΖ κρίνει ότι το περιεχόμενό του αποτελεί κατάχρηση των παραπάνω Όρων Χρήσης e-Shop.
  9. Το ΑΒΖ δεν εγγυάται ότι θα έχετε πάντοτε τη δυνατότητα να τροποποιήσετε ή διαγράψετε το υλικό αξιολόγησης ή παρουσίασης προϊόντος που ανεβάσατε μέσω του παρόντος ιστοτόπου. Παρόλα αυτά, το ΑΒΖ έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει ή να αρνηθεί τη δημοσίευση μίας παρουσίασης και αξιολόγησης για οποιοδήποτε λόγο.
  10. Γράφοντας μία αξιολόγηση ή παρουσίαση στον παρόντα ιστότοπο, αναγνωρίζετε ότι εσείς είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τα γραφόμενά της και όχι το ΑΒΖ.
  11. Παρέχοντας το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση email σας μαζί με την παρουσίαση και την αξιολόγηση ενός προϊόντος, δέχεστε ότι το ΑΒΖ έχει το δικαίωμα να επικοινωνήσει μαζί σας για την κατάσταση της παρουσίασης ή της αξιολόγησης και για άλλους διαχειριστικούς σκοπούς.
  12. Παρακαλούμε να μην χρησιμοποιείτε greeklish. Κάντε την αξιολόγησή σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες.
Συμβουλές για τη συγγραφή παρουσιάσεων προϊόντων:
  • Για να δείτε την παρουσίασή σας να ανεβαίνει στον παρόντα ιστότοπο, σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε τους παρακάτω απλούς κανόνες:
  1. Να έχετε όντως χρησιμοποιήσει το προϊόν πριν γράψετε τα σχόλιά σας.
  2. Να δώσετε βαρύτητα στα χαρακτηριστικά του προϊόντος και όχι στην τιμολόγηση ή τη διαφήμισή του.
  3. Αποφύγετε τη χρήση ανάρμοστων σχολίων, πληροφορίες για άλλες εταιρείες και ιστοσελίδες, καθώς και προσωπικά στοιχεία, δικά σας ή τρίτων.
  4. Έχετε κάποιο σχόλιο, ερώτηση ή θέμα που δεν αφορά τις προϊοντικές παρουσιάσεις και αξιολογήσεις; Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το ΑΒΖ και θα ανταποκριθούμε εύλογα.

Επίλυση διαφορών

  • Το ΑΒΖ δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που έχουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας.
  • Σε περίπτωση όμως που δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε πλήρως τα τυχόν ζητήματα τα οποία έχετε και θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμά σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού 524/2013.
  • Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση ec.europa.eu/odr.
  • Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr).
  • Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα το δικαίωμα που τόσο εσείς όσο κι εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα αρμόδια δικαστήρια.

Έκδοση Όρων e-Shop: #3-11/2024